yakutfamilia Çok şükür benim ağrılı olmamıştı. Tek fark 10 günlük kanama ve lekelenmenin olmasıydı. Daha da uzayabileceğini söylemişti doktorum. Birkaç ay regli düzenlizlipi olabiliyor bazılarında. Çok geçmiş olsun korkulacak bir şey değil.
dualinam Sevgul8592 yakutfamilia 19 mayısta kürtaj oldum lekelenmem vardı öyle kırmızı kanamam yoktu sonra doktora gittiğimde 1 hafta sonra doktor içerde kan birlikmiş dışarı atılmamış dedi şırıngayla alınması gerek ama ben ona gerek kalmadan ilaçla atmanı istiyorum dedi Cytotec ilaç verdi ve pazartesi günü omdan bugüne kanamam var adet olurmuş gibi gün içerisinde çok az vardı bugün şimdi 15 dakka önce yine kırmızı kanamam başladı ce ağrıyla parça attım bazende çok az az parça atıyorum normal mi acaba ya çok araşt
yakutfamilia dualinam doktorunuza sormanızda fayda var yanlış yönlendirmek istemem. Kanama olabiliyor korkmayın inşallah ciddi bir şeyde yoktur. Parça kalması sıkıntı kanama alanı doktorunuzun dediği gibi ilaçla halledilebilir herhalde
dualinam yakutfamilia doktor ultrasyınla baktığında sadece pıhtı birikmiş oda adet oluyormuş gini atmanı istiyorum dedi 7 gün oldu devam ediyor normal mi kanama olması kürtaj olduktan sonra kanama yoktu böyle Cytotec ilacı verdikten sonra kanama başladı devam ediyor
yakutfamilia dualinam o zaman doktorunuz deyimiyle uyuşuyor şu anki kanama. İçinize sinmiyorsa da doktorunuzla görüşün