LareninAnnesi aynı sancıları bende yaşıyorum canım. Hatta geçenlerde belime bıçak gibi ağrı girdi, düzensizdi ama cok canımı acıtıyordu. Gece acile gittik, yalancı sancı çıktı. Hala oluyor o ağrılar ama gitmiyorum hastaneye😑 önceden de karnım kasılırdı ama acımazdı. Şimdi kasıldığinda hareket edemiyorum , nefes dahi alamıyorum. Doktorumda suyun yada kanaman olursa gel beni ara hastaneye gel dedi. 39+3 olduk ağrılar dışında ne gelen var ne giden 😑🤷♀️