Kızlar bugün itibariyle tam 6+0 dün gece eşimle bi birliktelik oldu öyle zorlayici değildi sert ters hareketlerde de bulunmadık fakat ilişki sonrası kırmızıya yakın pembe lekelenme şeklinde temizlendikçe gördüğüm akıntım oldu hemen yikandim temizlenip progestan fitil olarak yaptım ve normal hap gibi içtim birtanede sabah kahverengi yine peceteye gelen akıntı haline geldi lekeler Perşembe kese ve bebek görmek için randevum vardi en son 18 Mayıs’ta gittim doktorum bayramdan sonra gel demişti tedbir olarak progestan bulundur diyerek yazmıştı Allah’tan evde vardida hemen kullandım biraz bel ve kasık ağrım var ilacımı alıp yatıyorum sürekli dinlenme modundayim bu üçüncü bebeğim endişelenmelimiyim bilmiyorum perşembeye kadar beklesem mi yoksa şimdi gitsem mi acile bilemedim ki kadın doğum acilde doktor kim var yoğunluk falan nasıl onu düşünüyorum şimdide