Deleted33000 emine_54321 benim kız kardesimde de sedef hastalığı var ama o kremler kullanıyor bahsettiğiniz iğne nasıl biseymis etkisi nasıl mış bende burda yorumları bekleyeyeyim
sd18 emine_54321 merhaba geçmiş olsun. hastalığınızın tanısını nasıl koydular? ve hangi bölümün doktoru tanı koydu bilgi verebilir misiniz?
emine_54321 dilaradoyan hayrı gebe değilim sadece sedef hastalığı için kullanıyorum ve yeni başladım kulanmaya kulanan varmı hiç Sedef hastalığı için diye bilgi almak istiyorum da
emine_54321 Deleted33000 bende yılardır melhem kullanıyorum yeni igne tedavisine başladım melhem artık fayda etmiyor cildimi çok incelti
Deleted33000 emine_54321 size bişey sorcam sizinde yuzunuzde veya başka vücudunuzda biyerde böyle işaret gibi bı leke çıktı mı bu hastalıkta var mı böyle bişey kız kardesimin alninda bı leke çıktı da
sedabrbroglu54 Ben 2007 yılından beri sedef hastasıyım hiç igne kullanmadim hep krem nemlendiriler bir ara ışın tedavisi aldim ondada vücudum yandi diye bıraktım şimdi ara ara donemlerinde çıkıyor sonra gidiyor artık alıştım
emine_54321 Deleted33000 şöyle eğer daha önce orda sedefin bir pilagi çıkmışsa ve kardesiniz de ilaç kuoanmisa o plak geçmişe bazen orda kele kalıyor bendimde öyle oluyor çünkü ve geçmesi yılları buluyor malesef
emine_54321 Yazmelegi_ bende yeni kullanıyorum da şimdi bir faydasını görmedim acaba diyorum normal mi
Deleted33000 emine_54321 yaaa bizimki de korktu açıkçası bide o gece korkunç rüya da görmüş işaret gibi resmen ben ondan mı diye merak ettim
Yazmelegi_ emine_54321 normaldir o ne kadar kullandi bilmiyorum ama suan tamamen gecmis durumda gibi yine var ama eskisi kadar değil
sedabrbroglu54 emine_54321 ilaç kullanmayi bıraktım yıllardır kullanmıyorum hiç biri ise yaramıyor benim sedefler üzüldüğümde sıkıntı stres yaptigimda ortaya çıkıyor beyaz pul pul kabuklu oluyo sonra geciyo gecince sadece lekeleri izleri kaliyo izler gitmiyo hiç hatta cumartesi gece sancım oldu acile gittim doktor bacagindakiler ne diye sordu sedef dedim naparsam yapım izleri gitmiyo malasef
emine_54321 Deleted33000 yok ya sedef hastalığı da çıkıyor o lekeler maalesef yara gitse bile o leke kalıyor
emine_54321 sd18 cildiye doktoru tanı koydu bende Sedef 10 yıldan fazladır var cindiyeye gitim ve doktor bana sedef hastalığı dedi yıldır tadavi oluyorum malesef kurtulamıyorum tedavisi yok çünkü Sedef hastalığı bağışıklık sistemi düzensizliği yüzden ortaya çıkar
sd18 emine_54321 bana da cildiye doktoru olabilir dedi ama emin olamadı romatolojiye yönlendirdi ama herhangi bir kan testiyle belli olmuyormuş. başka bir cildiyeye gidicem aylardır geçmedi sürekli nüksediyor benim tırnaklarımda ve tırnak diplerinde var
emine_54321 sedabrbroglu54 öyle maalesef geçmiyor ben ilaç kulanmasam daha kötü oluyor mecburen ilaç kullanıyorum bu hastalık poskolojik olarak çok yıpratıcı oluyor