RabiaGwhr Kizlar Gaziantep şehir hastanesinde normal doğum veya sezeryanla doğum yapanlar varmı ilk doğumum olacak ve çok korkuyorum süreç nasıl işleyecek
cansukccc RabiaGwhr devlette çok gerek olmadıkça normal doğuma sürüklüyorlar gebelik zehirlenmesi yada yüksek tansiyon iri bebek olmadığı sürece almıyorlar sezaryana