uzuncab Kızlar 34. Haftadayım bebeğim de haftasıyla uyumlu ama karnım çok küçük görünüyor herkes öyle diyor aranızda böyle olan var mı bir sorun yoktur inşallah 😭
zey55 uzuncab benimde öylee 35. Haftadayım karnım aşırı büyük değil iç karnımız geniş demekkii bence böyle daha rahat hareket ediliyor
selma128 uzuncab benimde öyle gobegim 24. Haftadan sonra belli olmaya basladi kilosu gelisimi 1 hafta onde gidiyor diyor doktor umarim sagliklilardir 🙏🏻
karaelmas01 Benim arkadaşımın da öyleydi maşallah 10 gün önce normal doğumu ile kavuştu kızına darısı hepimize inşallah 🫶🏾
yildiz93 uzuncab amiin sağlıkla kucağınıza alın kilosuna takılmayın siz sütünüzle tosuncuğa çevirirsiniz inşallah 🙏🏼
ebrudefnee uzuncab ne güzel iç karnınız geniş demek ki benim iç karnım hiç yok heralde 2 gebeliğimde de çok dışa çıkıyor maalesef bende sizin gibi olmasını isterdim
fatoss_ uzuncab olmaz canım bir sorun ben 15 kilo almıştım ilk gebelikte 3.250 gram bebeğim oldu baksan sanki 5 aylık hamile gibiydim iç karnım genişti demekki şeninde öyle 🫠
pengumommy Bende kilolu hamile kaldım ikiz hamileeyim detaylida doktor dedi ki bu ne böyle ikize hiç benzemiyor😅😅😅
hunilii uzuncab annemin 3.hamileliğinde bile karnı o kadar küçüktü ki sanki biraz fazla yemiş de karnım çıkmış gibiydi😅 kimse inanmıyordu hamile olduğuna, kimisinin için karnı küçük oluyormuş bebeğiniz sağıklıysa bir sorun yoktur canım endişelenme
mervekalkann uzuncab Ben ☝️ 34+1 iz ilk gebelik bol giyinince kimse anlamıyor dar elbise giydiğimde anca ortaya çıkıyor 😂