Kızlar nolur yardım bir hafta önce 1 cm açılmam vardı ara ara yalancı sancılarım oluyordu bu gece dört buçuktan beri adet sancısı gibi belimden kasıklarıma ağrım var beş dk düşmedi ama kesilmedi de zaten nişanım bir haftadır geliyor şuan yaşadığım şeyi anlamıyorum doğum mu yalancı sancı mı