ilknurbayrak26 çoğu kişi erkek senesi dediler ama başta herkes bana da erkeğin olur felan dediler bende kız istiyordum hep ama erkek olacak diye içime doguyordu doktorumuzda 11 12 haftaya kadar erkek demişti bize sevinmiştik kendimizi alıştırmıştık 16. Haftamda da kız olduğunu öğrendik onada ayrı bi çok sevindik bakalım ayrıntılıya giricem 15 gün sonra herşey orda netleşecek inşallah 😀🥹🌸