serra04 Ya kızlar gece uyuyamadım ağrıdan doktor hastaneye gıtmemı söyledi 3. Doğum olmasına rağmen o kadar ağrıyı boşa cekmısım 2 buçuk santım açıklık varmış ama öbür doğumlardan kalmaymış bıde bebek kanala ınmemıs geri eve geldım ve canım çok yanıyor ya
myvn serra04 ben de benzer durum yaşıyorum 3 cm açılma var dendi en son bebek de kanala inmemiş ama eve göndermediler suni sancı verdiler şu an sancılarım baya sıklaştı açılmama bakmadılar çok merak ediyorum. kaçıncı haftadasınız?
monii serra04 benim ilk dogumumdu. Kendi sancım çok fazlaydı 24 saat sancı cektim. artık 2 3 dk ya kadar düştü ama açılmam 4 cm den fazla olmadı. Sonuç sezeryan doğum
seniseviyorumallahim serra04 bebeği kanala sokmak için çömelme hareketi yapacaksın canım bol bol.. Bayılacak gibi olacaksın ama kanala girdikten sonrası kolay. Çömel ki başı o araya girsin yavaş yavaş.. Belki kafası büyüktür
serra04 myvn ebe sunı sancı teklıf ettı kabul etmedim ben 39 haftalığım ama ben dayanamıyorum ahırlara sizşn kaçıncı dogumumuZ