kraz Merhaba kızlar bat gününde ve bugün test yaptım bugün baya baya belli artık sırasıyla çektim sizde koyulaşması iyi mi bu arada test tekrarını doktor söyledi tatil olduğu için yap koyulaşma var mı at bana dediği için yaptım
kraz anneyim01 teşekkür ederim Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah en kısa en hayırlı zamanda 🙏🏻