fehuvenus Ha34kaya bu testte ben de aynı şeyi yaşamıştım. Awox alın çünkü böyle çok üzücü oluyor biliyorum
merveee3461 Ha34kaya geç döllenme olabilir eğer hasta olmadıysan ümit düşürme en hayırlı zamanda sağlıklı şekilde nasip etsin 🥹
selvi_g Ha34kaya benim de 37 idi canım kendiliğinden düştü sonra düşebilen bir şey bu ciddi bi sorun değil
krdelennnn Ha34kaya canım kesinlikle endokrine git benimde proşaktinim çok yüksekti ben farkında değilim sonra doxtinex kullandım hemen düzene girdi
Biryolcu3006 Ha34kaya Rabbim inşallah istediğiniz vakitte hayırla sağlıkla guzelcene bu haberle sevindirin inşallah 🙃