ebru2853 Kızlar bebeğim 1 aylık oldu. Gözleri açıkken sürekli ağlıyor daha 5 dakika iletişim kuramadık. Sadece uyurken ve biberon içerken duruyor onun dışında uyandı mı hep ağlıyor bu ne zaman geçicek dışarı bile çıkmak istemiyorum ağlıcak diye
Tortilla ebru2853 benım kızmda oyleydı 2.5 aydan sonra azaldı 4. aydan sonra uykusu emmesi aglaması duzene gırdı🥲 sevmeye korkuyordum artık aglayacak diye.