Bugün itibari ile 6+1 oldum 5 gündür lekelenmelerim var kahve açık pembe dün sade açık pembeden koyu gördüm peçeteye sildikçe geliyor sadece. Salı günü kese göründü kese etrafında kanama alanı görmedi doktorum kan sulandırıcı iğne ve pregeston hap kullanıyorum. Ağrım sızım asla yok. Korkuyorum sizce tutunma lekelelerimi. Pazartesi günü kontrolüm var. Sürekli kontrol etmekten strese giriyorum endişe etmek istemiyorum duanıza ihtiyacım var daha önce 2 kaybım var. Umarım yarın güzel haberler alırım.