fatmasarikaya Kızlar selam, 18. Haftada olmama rağmen bebeğimin hareketlerini hiç hissetmiyorum. İlk geceliğimde 16. Haftada kelebek kıpırtısı şeklinde hissediyordum, ikinci gebelikte daha da erken hissedilir deniliyor ama tam tersi oldu, sizce bu durum normal mi
Elifalyw1 fatmasarikaya benimde 2.gebelik bende hisetmiyorm sadeece bazen sertlesiyor gibi oluyor merK ediyorum
Eso66 fatmasarikaya Herkeste farklı inanın benimde ikinci gebeliğim plazenta ön duvarda geç hissedersin dedi ve 100 kilo üstüyüm ama tam böyle 18-19 haftada hissettim gercek anlamda
June6 fatmasarikaya benim de öyle tam 18 oldum bugün 2. Gebelik hala hissetmiyorum ilkinde daha erken hissetmiştim ben de tedirgin olmaya başladım
Sehrban06 Normal canım benim ben 19 haftalık oldum his etmeye başladım diğer gebeliklerimde 16 haftalık his ettim bunu 19 haftalık his ettim
fatmasarikaya Elifalyw1 herhangi bir sertlesmede yok bende rahatsızlıkta yok cinsiyette öğrenemedim tık yok yani
fatmasarikaya Eso66 bana da buna benzer bir şey söyledi doktorum, plesanta aşağı konumlanmıs dedi, sanırım buda etkiliyor