canohuda Merhaba arkadaşlar 38. Haftamda gebelik şekerim olduğu ve vajinal doğum istediğim için full suni sancı ile kordonlu bir şekilde doğum yaptım. Merak ettikleriniz varsa sorularınızı bekliyorum 🫠🙏🏻
Sinerjik canohuda herhangi bir açılma su gelme durumu yokken direkt sunni sanci verilerek mi dogumunuz başlatıldı?
gizemylmzz canohuda merhaba 39+2 olduk sancılarım 90 100 e kadar çıkıyordu açıklık 1.5 santim olduğu için eve gönderildim hep pazartesi doktorum ile konuşucam doğumu başlatmasi için ama suni sancı çok acıtıyor mu süreç nasıl ilerliyor
bebekveannesi35 gizemylmzz çokta acılı birşey değil kendi sancında olsa suni gibi olacak o yüzden kendini kasma bende 39+2 yim açılmam 3 cm sancılarım düzelsin doktor istersen yatırayım dedi kabul etmedim 3 4 güne daha gelmezse gidicem mecbur suni sancıyla dogurucam
canohuda gizemylmzz burda çok şeffaf olacağım suni sancı ila bir daha asla doğum yapmayı düşünmüyorum inanılmaz zor bir şey ama sizin kendi sancılarınız var vücudunuz en azından hazırlanıyor benim kadar ağır geçmeyebilir diye düşünüyorum
canohuda 097 doktorunuzun yönlendirirse suni sancıya hem olur hem olmaz diyebilirim genellikle oluyor ama saatlerde suni sancı çekip sezeryena girenler de var
canohuda bebekveannesi35 daha önce normal doğum sancısı ile doğum yapmadım ama suni sancı ile aynı değildir eminim ki suni sancı dışardan verilerin sancı olduğu için vücut strese giriyor normal doğum sancısı olunca bütün hormonlar bir çalışıyor ve travma olmuyor
bebekveannesi35 097 evet oluyor benim ilk doğumda da açılmam 3 cm’di evim uzak diye yatışım yapıldı 6 cm e kadar kendi sancımla açılma oldu sonra ilerlemeyince suni sancı verdiler akşamına doğurdum
oguzkaann canohuda merhaba ilk doğumunuzmuydukaç saat sürdü toplam süreç benimde 38 de doğum planlanıyor suni sancı ile