Bella34 24+4 ken gittiğimde 762 gramdı bende de gebelik şekeri çıktı ama elhamdülillah doktor herşey normal dedi şimdi diyet yapıyorum ☺️ stres yapmayın inşallah bebekler sonra dan alıyormuş. Her bebeğin yapısı bir değil sağlıklı olsun elbet kilo da alır.