esma7814 29+5 teyim kızımı 34+4 te doğurduğum için erken doğum riskim var sizin kaçıncı haftadan itibaren kontrol sıklığınız arttı
burcuo esma7814 En son 32de çalışır raporu için gitmiştim. 36da çağırdı. Şu an 34teyim. Sonrası sıklaşır mı bilmiyorum. Sezaryen olacağım zaten belki her hafta çağırmaz.
emir1885 Haftadan itibaren 2 haftada 1, bende ilkinde 32. Haftada doğum yapmıştım doktorum perinatolog