muazzze 16 haftalık oldu ama hareket hissetmiyorum . 2. Gebeliğim ilkinde hissetmiştim bu durumda olup bebeği sağlıklı olan var mı
Zarifhnm1 muazzze bende daha hissetmedim 17+5 haftalığız ikinci gebelik iki gün önce bir kıpırtı oldu ama şuan devamı yok
psymom2 Ben ilkinde 21 ikincide 18 gibi hissettim o da her gün ve düzenli değil gayet sağlıklı bebeğim çok şükür. Bebeğin pozisyonu, plasentanın konumu, sizin göbek çevresi yapınız yağlı mı değil mi her şey çok etkiliyor yani.