Merhaba,
17 haftalık gebeyim, 12. Haftanda önlem amaçlı serklaj oldum, bugün sabah tuvaletimi yaptıktan sonra peçetede sarı akıntımın içinde kırmızı parlak canlı bir nokta, bazı yerlerinde de pembemsi akıntılar vardı, doktoruma yazdım ama hala görmedi, çok korkuyorum, yardımcı olabilecek var mı