Fkr23 ben sma Comfort kullanmıştım çok ii gelmişti gaz sorunum olmamıştı Comfort eskisi kadar üretimi yok optiproda güzel gelmişti bize ilk ten hipp kullanmıştım gelişime faydası yok kilo aldırmıyor diye doktor değiştirin demişti 2 yaşına kadar sma kullandım internetten kilo kilo alırdım İnternet dışında satılan yerlerde çok pahalı çünkü bide gram İ düşük al dene bazı bebeler bazı mamaları kabul etmiyor maddi yönden sma çok yoruyordu bizi 2022 yılında aylık 5.000 lar mamaya veriyorduk düşün bebelac çeşidini denim dedim içtiği gibi çıkarması bir oluyordu hani yine sma ya dönmüştüm mecbur mesela aptamil de gaz yapıyor diyorlar dı onu da denedim sma bulamayınca arada aptamil kullanıyordm ondada gaz sorunum olmamıştı düşün bağırsakları tembel doğmuştu doktor 4 yaşlarında anca düzelir demişti ama yaşamadım dediğim gibi deneyerek göreceksin sende bacım