Kızlar burda en çok doğum sürecinde olanların ve doğum yapmış olanların hikayesini okumayı seviyorum o yüzden kendiminkini paylaşmak istiyorum 39+3 iken gün boyu sancım vardı ama düzensizdi. Bazen şiddetleniyordu sonra geçiyordu akşam saat 11de sonra sıcak suda oturdum yarım saat çıktığımda hala sancım devam ediyordu düzensiz şekilde yatıp uyuyayım şiddetlenirse hastaneye gideriz dedik. Ama yatamadan suyum geldi yani bence suyumdu o. Oturuyordum ayağa kalktım ve bacaklarımdan aşağı su aktı ama azdı bekledim emin olmak için sızıntı şeklinde az az geldi. Hastaneye geldik suyum gelmese sancıyı evde çekmek istiyordum. Neyse geldiğimizde ebe su gelişi yok açılman yok dedi ama su olduğuna emindim çok şaşırdım. Nst’ye bağlayalım duruma göre eve gönderelim dedi. Nstde yarım saat içinde 4 kez sancım geldi hepsi 100ü gördü. Bunu görünce doktoruma da haber verildi doktorum yatışım yapılsın istedi. Sonra uyu dinlen enerjiye ihtiyacın olacak dediler biraz uyudum kalktığımda sancım yoktu nerdeyse açılmama baktılar o da yok hatta bebek yukarda kanala inmemiş dediler. Tekrar nst bağlandı sancılar düzensiz. Ama günüm de geldiği için suni sancı vermeye karar verdi doktorum ben de beklemek istemiyordum açıkçası. Biraz hareket yaptım suni sancı ile birlikte açılmamın 3 cm olduğunu söyledi doktorum ama bebek hala yukarda dedi. Bebek kilolu olduğu için kanala tam girmemiş yavaş yavaş aşağı inecek dedi. Şu an pilates topu üzerindeyim süreç bu şekilde ilerliyor inşallah sağlıcakla bebeğime kavuşurum