Deleted33000 beautiful_ ağrısı kalıyor biraz ya gerçi ben deha doktora gidemedim biraz uzun süre ayakta kalınca çok ağrıyor benim ramazan bayramında ayağımın altına bile varış toplardamari attı doktor krem verdi gecti
hilalaselll4 beautiful_ seni çok anlıyorum ben de öyleydim ay neler çektim ya inşallah bu olmaz 🥺çok mu tuzlu tüketiyorsun
demirrleydi_ beautiful_ balım bebek seni artık zorluyor çok fazla ayakta kalıyorsun hiç durmuyorsun ondan varislerin olmuş dinlenmen şart
demirrleydi_ beautiful_ senin molalara değil oturup gerçekten uzun uzun dinlenmeye ihtiyacın var öyle molayla olacak şey değil
annekiz6141 beautiful_ Normal aşkım doktoruna söyle yine de ona yapicak bir şey yok maalesef ki doğum sonrası geçiyor geçer inşallah 🌸 beni 39 a kadar bekletıcek doktor şuan 35 haftalık oldum 36 . Hafta da gidicem doktora bakalım 🙊