edakln canım Dpo 8 ve 9da aynı şekilde gördüm innovitada anında çıkmıştı bide. Çok sevindim başka marka yaptım onda hiç çıkmadı. Dpo 10 da kahverengi lekelenme başladı Dpo 11 ve 12 de regl olmayınca prodoctor yaptım ikisinde de silik çizgi çıktı hatta 12deki baya netti. Bugün 13 nöbetçi eczaneden predictor early aldım varla yok arası bi çizgi çıktı ama ilk idrarla yapamadım. Neye inanacağımı şaşırdım. Kaç gündür ara sıra gelen kahverengi leke var ama regle dönmüyor. İnnovita çok hassas onda varsa kesin vardır diyorlar hep ama bilemiyorum en iyisi kan vermek