Kızlar şu an 10+5 im 1 ay sonraya randevum vardı 11 inde gidicem. Ama 4 5 gündür içimde bitmek bilmeyen bir sıkıntı var çok stres yapıyorum ve stres yapınca karnımda sancılanıyor.sabaha kadar bazı şeyleri kafamda sürekli düşünmekten uyuyamıyorum.dün yine uyuyamadım ağladım felan sonra bebeğim etkileniyor diye düşününce daha stres oluyorum.biraz akraba faciası yerli yersiz şeyler yapıyorlar.bende kafama çok takan birisiyim bu süreci yönetemiyorum.ben stres yapınca vücudum direk tepki yapıyor bi düşüğümde var bu stres bebeğe etki eder mi 4 5 gündür daha ağır şekilde maalesef 😓