baby123456 Benim bebegım 34 haftalık dogdu solunum sıkıntısı yoktur ama ama ısındı gunu sarılık oldu sınırdan yuksekmıs yatırdılar mama ve bnı emiyordu 150 gr verdı sadece bole olanlar varmı lütfen cevap verın
papatyakokusu34 baby123456 Öncelikle geçmiş olsun korkmayın sarılık gecer mamayla desteklerseniz en kısa zamanda bebek vücudundan atacaktır sık sık emzır sürekli zamanla geçecektir
deletedmom43191 baby123456 saat başı bol bol.besleyin çabuk sarılık atmanın yolu beslenmektir ne kadar sık beslenirse o kadar hızlı düşer sarılık
baby123456 deletedmom43191 sütüm damla damla gelıyor sarılmak gıbı degıl emzırsem daha ıyı olur ama daha cagırmadılar bebek yorgun bakım unutesınden bende korkuyorum
deletedmom43191 baby123456 bebek sende olsa sütün çoğalır mutlaka emzirmeyi söyle yoğun bakıma bebeğin senin kokuna ve sütüne ihtiyacı var 😔😔 bende yoğun bakım süreci geçirmiş biri olarak mutlaka bebeğini istee yanliz bırakma onu orda