Nasny Üst solunum yollu enfeksiyonu geçiriyorum. Hamileliğin sonunda böyle hasta olup antibiyotik kullanan var mı😞
ftmctn5151 Nasny 33. Haftadayım yeni bitti antibiyotiğim kullanmasaydım daha perişan olurdum herhalde
dilankozan 2 haftadır bende aynıyım sadece parol serum kullandım onun haricinde hiçbir şey kullanmadım beslenmeme dikkat edip ılık şeyler tüketiyorum