Haklısın tabi çünkü söz konusu evlat olunca her detaya takılıyorsun
Ben eğer ruhsal çöküşe düşmesem ve gerçekten bırakabılsem bırakırdım ama anladım kı bırakmanın bana zararı daha çok çünkü ben içmeyınce ruhsal bunalıma gırıyorum ağlama krızlerı falan o yüzden azalta azalta devam ettım
İnşallah sen bırakırsın ama bırakamıyorsan da Allah yardımcın olsun çok fazla takma kafaya etrafımda içip bebegı tosun gıbı olanda var yanı
Ben asla savunmuyorum ama şu an bırakma stresı bıle içtiriyor adama yanı ne yapalım