serra04 doktoruna haber ver bilsin ama biraz daha sancıları evde bekleyebilirsin bence. Düzenli ve aynı sıklıkta gelmeye başladıktan sonra hastaneye gitmekte fayda var. Tabii yolu da hesaba katarak bir süre belirleyip çıkmak daha iyi olur. Şu an sancıların sık ama düzensiz zaman aralıklarıyla geliyor, biraz daha ritmikleşsin. Sıcak suyun altına gir, pilates topu üzerinde daire çiz, yer siler gibi çök, ördek yürüyüşü yap, süreci hem hızlandırır hem açılmayı destekler. Üçüncü gebelik, muhtemelen süreç hızlı ilerleyecektir. Kolaylıkla sağlıkla tek ıkınmayla doğsun inşaallah❤️