35+6 dayız ve artık çok yorucu🥲 gün içinde sürekli karnım sertleşiyor , kesintisiz en fazla 1 saat uyuyabiliyorum, akşama doğru el ayak yanmam başlıyor sabaha kadar ateş gibi yanıyor , uyumak için yattığımda tam dalacakken terden sırıl sıklam uyanıyorum ki hava henüz ısınmadı, yine akşama doğru başlıyor bütün vücudum deliler gibi kaşınıyor gündüzde üzerime doğru düzgün bir şeyler giyinemiyorum , dışarıda uzun duramıyorum çünkü giydiğim her şey dikenli tel gibi batıyor vücuduma 😓😓
Sizler nasılsınız ??