mommyyysd derhal doktora gidin. Normalde 40 muayenesine gitmeniz gerekiyordu zaten. Benim ilk doğumumda 40ım çıkmadan bitmişti kanamam sonra biraz aradan sonra tekrar başladı ben adet oluyorum sandım ama bu ikinci kez başladığında 78 gün sürdü ve fazla oluyordu kanamam günde 2 ped doldurcak kadar. 78 günün sonunda gittim doktora tahlil yaptı. Prolaktin yani süt hormonumun değeri çok düşük çıktı zaten sütümde azdı. Bana sütünün hiçbir koruyuculuğu yok ve süt üretimini vücut algılamadığı için sürekli kanaman oluyor dedi. Zaten ben spiral taktırmak istiyordum oda ilaçlı spiral takalım dedi ve kanamam 3 günde kesildi her şey normale döndü şükür ondan sonra. Yani demem o ki aynı durum olmasa bile bunun mutlaka bir sebebi vardır. Hafife alma mutlaka bi kadın doğum doktoruna git durumu anlat