mamymir Merhaba kızlar bugün hafif şiddetli bir ağrı yaşadım sol kısık tarafında onuncu haftadayım biraz yolculuk yaptım 1 saat kadar başına gelen var mı
Naznay mamymir 10. Haftada kasılmalar batmalar maalesef çoğalıyor uzanıp ayaklarınızın altına bi yastık almayı deneyin
decembermum mamymir ben de 11 haftalığım aynı benim de sağ kaşıkta bıçak saplanır gibi ağrım var benim arada lekelenme de oluyor
Naznay mamymir Hayr ya benim düşük riskim olmasına rağmen inan 3 saat bozuk yollarda geçirdim zaten 11 de kramp batma çok normal
azrakalkan 20 haftalığım hala ara ara batmalarım ağrılarım oluyor bebeğin yerleşmesi ve rahmi genişletmesiyle alakalı