kedilivebebeli Bende de tam tersi; etrafımdaki kimsenin bu süreci abartı yaşamasına ve beni de böyle bir durumun içine sürüklemesine asla müsade etmiyorum. Sakin sakin, gebelik öncesi nasılsa aynı şekilde ilerlemek bana daha iyi geliyor. Tamamen yapı meselesi sanırım, içinizden nasıl geliyorsa öyle davranın. 🤗🌸