busraltin Kızlar betam en son 10 du 3-4 gün icinde hic artmamıstı 12 ydi doktor tekrar gel dedi istersen smdi iğne yapalım büyük ihtimalle kimyasal dedi zaten sonra regl oldum tekrar kanıma bakacak ama bu kimyasal gebelik neden oluyor nedir bu