Bsssse Gebe olduğumu öğrendiğimden beri asla bir belirti hissetmedim tüp bebek transferi oldum sadece transfer haftasında bel ağrısı yaşadım bu kadar sizlerde böylemisiniz yoksa belirti yaşamayan bi benmiyim
sahrabalam2 Bsssse Bnde 6+3 oldum tüp bebek değil benim ki . Şuana kadar iyiydim ama iki gündür sabah bulantılarım oluyor umarım ilerlemez bulantıyı ilkinde yaşamış birisi olarak Rabbim bulantısız bir hamilelik nasip etsin
tortillam_ Bsssse ilk gebelikte öyleydim. Prenses gibi bir hamilelik ne ağrı ne sızı ne bulantı. 2. gebelik 7-14 hafta arası bulantı şişlik 🤢 ilerleyen haftalarda daha iyiyim şimdi ama her yerim ağrıyor Belirti olmaması daha iyi sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
zehraclk0 Bsssse Ne güzel işte tadını çıkarın, 10 haftalık oldum 6. haftadan beridir bulantı, kusma, mide yanması, şişkinlik ile baş etmeye çalışıyorum çok zor😞
selvi_g Bsssse yaa bende tam bu haftalarda doktora sormuştum neden hiç belirtim yok diye doktor şanslı gebesin demişti 😂 ama 9.haftaya girer girmez ne kadar belirti varsa yaşadım hatta o kadar saçma şeyler yaşadım ki 13 14. haftaya kadar eşim bu kadar abuk subuk belirtileri bir tek sen yaşarsın diye dalga geçmişti 😂
kedilivebebeli Bende 8. Haftaya girdim şuan hic belirtim yok tüp bebekle hamileyim bende sadece cok şişim o kadar
Bsssse zehraclk0 ayy inşallah çabuk geçer 11. Haftada en üst seviyeye geldiğini duymuştum sonra yavaş yavaş geçmeye başlıyormuş