vascenceloss hayırlı olsun tüp bebek sanırım ben de ikinci çocuğumu tüp bebek ile aldım kucağıma aman dikkat et sakın millet bu da normal hamilelik dediğinde inanma hep esirge kendini yorma fazla ayakta kalma. Ben bir arkadaşım öyle dediği için dikkat etmedim sonrası hep riskli geçti inan niyetim korkutmak değil ama tüp bebek doktorum 15 dakikadan fazla yürüme demişti sonrasında tabi ben bunu 15.000 adım attıktan sonra öğrendim