zeducum Allahın vereceği evladı seçmeye değil, sevmeye talip olmak daha güzel. Kız da erkek de onun emaneti. önemli olan cinsiyeti değil, sağlıkla kucağa alabilmek bence. Gönül elbette olmayanı umuyor kız veya erkek isteğinizi çok iyi anlıyorum ama dini açıdan bence hiç doğru değil. Benim oğlum var takvimlere vs bakıyordum şu ayda tutarsa kız işte yorumlar da görüyordum yumurtlamadan 2 gün önce okursa kız vs vs. Bir an aklımdan geçmedi değil ama sonra tövbe dedim bir şeyi isteyeceksem Allahtan istemeliyim olursa olur olmazsa vardır bir bildiği rabbimin dedim. Sadece dua ettim bana kız evladı tattırması için çok şükür nasip etti. Sizde bence dua edip Allaha bırakın 🫠🩷