3bebem Mzgnn0234 evet göğüs hassasiyetim olmazdı beni ama hassasiyet oluştu bu ay bide kaşık ağrısı arada gelip giden canım
Mzgnn0234 3bebem 3bebem sağlıklı ilerlemesi önemli siz bir hafta sonra tekrar kan verin o zaman net belli olur
merve3531 3bebem kız ben 18 le öğrendim şuan keseyi gördüm önemli olan düşük değer değil 48 saatte bir en az %60 artış olması aynı yerde tekrar ver 48 saat sonra umarım güzel olur sonucun
mrmother Merhaba kızlar benim bat 31 mayıs 26 mayıs kan verdim 19 çıktı 1 haziran tekrar verdim 663 çıktı en erken 11 hazirana randevu alabildim kadın doğuma o zaman gittiğimde kese ve bebek görünür mü sizce