Kepez asla asla asla önermiyorum. 2021 yılında sancılar içinde kıvranırken bana suyunun gelmesini bekleyelim diyip eve gönderdiler. Şehir hastanesi ve vitaleye gidiyorum. Doğum vitalede olacak. Şehir hastanesine de takip istemiştim. Sıdıka Uyanıker,Erencan Güleryüz,Bora Özgün. Çok iyiler bunları tavsiye ediyorum. Gittiklerim bu üçü. Eğitim araştırmada işe Selda Ümit Atalay var. Sigorta hastanesindeydi yıllardır. Kendisi de alanında iyi biri. Tavsiye ediyorum pişman olmazsınız.