nur_3417 be2 Göktuğ koyacağız ama ikinci ismi düşünüyorum yanına hayırlısı ile doğsun bebişlerimiz de🫶🏻
be2 nur_3417 ilerde çocuklar zorbalarlar diye koymak istemedik göktug düşünüyorduk yoksa k harfini T derler diye
minikmucizem26 vhzz Eşim kararlı onu koycak..:) yanuna Ali koycam bnde olurda rusyayA giderse Ali der😃
nur_3417 be2 bilmiyorum ama bana şuan saçma geldi bu isimle dalga geçildiğini duymadım onu öyle düşünmemelisin bence takma isimde takarlar güzel isimde olsa