Naz60 5 şubatta düşüğüm başladı 10 15 günde 5 haftalık boş keseyi düşürdüm ve henüz adet olmadım dün gece gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı :) Başına gelen arkadaşlar var mı acaba 🙄🙄çok heveslenmeyip biraz beklemek istiyorum kan testi yapmadan önce 🤔
gulsahbaydemir Naz60 benimde öyle olmuştu çok şükür şuan 6 buçuk aylık hamileyim benim boş gebelik değildi ama büyük ihtimal sizde hamilesiniz 😊
Nesrinkrdnz1 Naz60 düşük sonrası kontrole gitmişmiydiniz hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Seda5892 Naz60 kan değerlerinde sıfırlanmamış olabilir iki gün arayla kan ver düşüyor mu çıkıyor mu canım bende hamileyim sanmıştım meğer kan değerim sıfırlanmamış
Tubaibrahim Çok emin değilim ama düşükten sonra kontrole gittin mi içinde pıhtı kalmış mı. Bu şekilde olunca beta bile yüksek çıkıyor. İnşallah hamilesindir 🙏🏼
Tubaibrahim Naz60 onu ihmal etme mutlaka git. Korkutmayalım seni ama şakaya gelmiyor böyle şeyler. Benim kürtajdan sonra 40 gün düşmedi beta hala hamile görünüyordum kan testlerine göre
Didoss Naz60 evet yani kürtaj olmadı düşük oldu kanama sonra kontrole gittim herhangi bi sorun yoktu birdahaki da adet olmadım
Habibee Naz60 canim keşke dusukten sonra kontrole gitseydin parca kalmis mi kalmamışmi bi baktrsaydın bende 3 düşük yaptim mutlaka hep kontrole gittim suan çok şükür 6 ayima girdim. inşallah hamilesindir🙏