umitvar12 Anne123__ bana 13+5 günlüktü sadece yandan bakarak gayet emin şekilde kız dedi Ama değişir mi diye tedirgin oluyorum sizin durumunuz nasıl
ciceki Anne123__ 11 12 haftaya kadar erkek dedi doktorum 2 kere 16. Haftada kız olduğunu öğrendik şu an 19 +3 de yiz haziranın 16 sında detaylıya gireceğim artık herşey orda netleşir doktorum en son daha değişmez dedi ama yinede kafam karışıyor detaylıda bakacaz artık inşallah bidaha değişmez 😍😅🙏🌸
Anne123__ egeemomms kız denildiğinde de baya büyükmüş. Sende ultrasondan gördün mü doktor gösterdi mi peki bacak arası boş bak diye yoksa kız gibi falan deyip ikilemde mi kalmıştı doktorda
gamzeakarsu17 egeemomms ay pazartesi gidicem %90belli olur dediler 16+2 olacak inşallah bende böyle bi durum yaşamam