Merhaba iyi akşamlar. 18+2 haftadayız 4-5 gündür bebeğin hareketlerini hafif hafif de olsa hissediyorum artık. Özellikle sessiz bir ortamda kendimi dinleyince yani. Ama hareket hissettiğim yer biraz asagıda. Genital bölgenin üst bitimi civarı hissediyorum hareketleri. Belki erkendir daha o kadar yukarı çıkmamıştır ama yine de sormak istedim herkeste aynı mı bu ?