Merhaba arkadaşlar ben 1 ay önce doğum yaptım bebeğim 34 haftada geldi, şehir hastanesinde doğurdum ama şehir hastanesi yoğun bakımında yer olmadığı için bebeğimi çerkezköyde özel bir hastaneye aldılar, ordaki doktordan hizmetten çok memnunduk fakat Malkarada yaşadığımız için gidişimiz zor oluyor . rutin kontroller için tekirdağ merkezde veya keşanda önereceğiniz cocuk doktorları varsa tavsiye almak istiyorum