sfdasci Kızlar şimdi tam 40 haftalığım kızımın hareketleri güzel düzenli ama sızıntı ya da açılmam yok normal doğuma teşvik etmek istiyorum kendimi bunun için hangi eylemleri yaparsam ya da hangi yiyecekleri tüketirsem başarılı olurum ilk gebeliğim tecrübelerinizi bekliyorum yorumlarda buluşalım 😊❤️
busbus222_ sfdasci merdiven çıkım yokuş varsa çıkın yorulana kadar ,ilişki öneriliyo ,sıcak duş alabilirsiniz
sfdasci yoncagunes peki bir tık açık konuşmak gerekirse korunmasız ilişkiden bahsediyorsunuz değil mi?
hilalaselll4 sfdasci evet canım korunmasız olacak ,hurma ye,merdiven in çık,sıcak duştan sonra ördek yürüyüşü yap günden iki saat ya da 1 buçuk saat yürüyüş yap işe yarar mutlaka 🌸
sfdasci hilalaselll4 çok teşekkür ederim artık an itibariyle gazlamam lazım gelmesi lazım yavrumun 😂❤️
sfdasci -mavim- dediklerinizin hepsini yapacağım inşallah işe yararsa tartışmada açarım pozitif doğum hikayem diye inşallah nasip et yarabbi ❤️
HabibeKarabey sfdasci Youtubda bi egsersiz var onu yap direk doğurtur ben onu yaptığım gün ertesi doğurdum
sfdasci hilalaselll4 ya vallahi ufak tefek sancım oluyor ama şiddeti yok düzeni yok hiç tık yok anlayacağın göğüs uçlarımı da bugünden başladım uyarmaya o da yardımcı oluyormuş 😂😂 inşallah gelir ya artık her kayınvalidemlere eşim tek gidince doğurdu mu doğuruyor mu bir şey mi oldu kıza diye telaşlanıyorlar hepsinin gözü üstümüzde 😂😅