Iremkaskci7 kızım çok zor bir bebekti , gazı olsun haraketliliği , mızmızlığı , uyku uyumaması olsun. çok şükür tabi varlığına ama şuan için düşünmüyordum 22 aylık bu arada , 2.5-3 yaşında bakarız demiştik kddkckkrdk oğlum 42 günlük diyeceklerim bu kadar kdkdkd kızıma tepki olarak doğmuş inşallah değişmez gazı olmayan uyuyan bir bebek