Merhaba hanımlar,
Boğazımdaki ağrı göğsüme indi iki gündür. Balgamlı öksürük oluştu. Gece ve sabahları çok kötü oluyorum. Dün özele acile gittim serum verip gönderdi. Ama kötüleşince bugün kadın doğum hastanesi aciline gittim. Ciğerin temiz ama aşağı inebilir dedi doktor biraz da idrar yolu enfeksiyonum varmış. Aksef grubuna alerjim olduğu için klamoks 1000 mg antibiyotik yazdı. Eczacı da muadili croxilex 1000 mg vermiş. 15+2 haftalık gebeyim. Bu antibiyotiği kullanan oldu mu? Nedense içinde bir korku oluştu. 😢