feyzaciim bebisbekliyorum canım normalde görmem ve bunu nasıl görüyorlar diye sorarım ama evet gördüm galiba çokkk silik 🐣
tatlibiri bebisbekliyorum test ettim onayladım awox 30 ları bile baya göstiyor pembe şekilde 2 gün sonra tekrar bu testi tekrarla koyulaşırsa Hayrlı olsun
bebisbekliyorum feyzaciim ciddi misin bende böyle atanlara kızıyorum aslımda yokki işte diye ama var gibi beynim mi bana oyuj oynuyo emin olamadım attım🥲
feyzaciim bebisbekliyorum sen gözünle daha net görürsün tabi ama bembeyaz değil bence başka foto var mı
seymgncer bebisbekliyorum 2 3 gün daha bekle canım benimde bugün adet günüm ama olmadım gecikmesini bekliyorum
bebisbekliyorum feyzaciim gözümle ben görüyorum sankiii ama fotoda cıkmıyo o yüzden siyah beyaz yaptım görebilen çıkar mı bi umut diye
feyzaciim bebisbekliyorum canım böyle sökmeden gözle görülebilir olması gerekiyor bu sefer anlamadım sanki sen sabah ilk idrarla yap
bebisbekliyorum hilalaselll4 bakalım hayırlısı şimdiye kadar awoxta yoksa yoktu yani hiç gölge görmemiştim