senaakck Kızlar ilk doğumum olucak ama aklımdan asla çıkmıyor sürekli korku stres içindeyim nasıl yapıcam, süreç nasıl ilerleyecek kurup duruyorum . 38+4 olduk anneler teselli verin 🥲
melekgokce1 senaakck hiç strese girmeyin herşey öyle yolunda ilerliyorki sonucu düşünün bebeğinizi kucağınıza alicaksınız doğumdanda korkmayın rabbim gücünü veriyor siz bile sonrasında ben bunu nasıl doğurdum ya diye şaşıyorsunuz 😅 3. Ye hamileyim ama hep nasıl dogurucam düşüncesi akılda oluyor 😅 çok az kalmış bebeğine sağlıkla kavuşmanız dileğiyle 🤍
gizemiaaa senaakck ayy hiç tecrübem yok ama umarım çok kolay geçer sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 💐🩷
097 senaakck ben artık doğsun diye dua ediyorum 40+5 olcam ne kalkabiliyorum ne oturabiliyorum nefes alamıyorum ve sezeryan olmak istemiyorum daha 37 de doğsun istiyordum doğumdan hiç korkmuyorum bence korkma sende ben şöyle düşünüyorum herkes doğuruyo ve tekrar hamile kalıyo demekki çok da acılı ve zor değil tabiki her vücut aynı değil ama birçok yöntem var teknoloji olarak da ikinci düşüncem her türlü o bebek bu bedenden çıkacak ya stress yapar. Herşeyi kötüye çeviririm yada olması gereken bu doktoru dinle doğur der geçerim
ikrosun_annesi senaakck hiç korkma bacım benimki de ilk dogumdu illaki insanın canı acıyor ama Rabbim öyle güzel yaratmış ki insana o gücü veriyor bebiş doğduğu gibi sancı kesiliyor yani bende öyle olmuştu en azindan
melekgokce1 senaakck ilk doğumum sabah 5 gibi çok hafif tatlı sancilarla başladı saat 9 da sıklaştı ilk dogumun verdiği tecrübesizlikle hemen hastaneye gittim 3 cm açıklıkla odaya aldılar 3.45 geçe bebeğim doğdu sancı anında bol hareket etmekte fayda var
seniseviyorumallahim 097 doğumdan korkmuyorsan, doktorun ve ebelerin ne derse onu yap. Hızlı bir şekilde doğurursun inşallah