selinayerkan Kızlar bayramın 1 günü kan geldi hastaneye gittim alttan muane ettiler betam 337 çıktı ve kan hala devam ediyor sizce regl mi oluyorum noluyor anlamadım 😭
deryagmstp selinayerkan benimde aynı reglim gecikti test yaptım çıkmadı sonra gel oldum sandım iki gün sürdü kanama ve parçalıydı bugün test yaptım çift çizgi görünce kan verdim 75 çıkmış
tugce058 Korkma yerleşme kanamasıdır regli olsan o değer 0 çıkardı korkma Allah’a dua et sağlıkla tutunsun annesi 🤲🏻🥰 yat dinlen ağır kaldırma ❤️