18+3 haftalık hamileyim ve az önce koltukta uzandım doğruldum üzerimde 3-4 damla ıslaklık hissettim şaşırdım aklıma süt gelmedi su falan da içmedim bu ne derken göğsüme baktım damlacık vardı sonra diğer göğsümü çok hafif sıktım ondan da geldi 🥹 çok erken değil mi böyle bir şey yaşayan var mı aramızda ?